27. Februar 2011

Seni seviyoruz savunan adam

Bu yaziyi degerli hocam merhum Necmettin Erbakan'a ithaf ediyorum:



“Dünya benim neyime? Dünyada ben, bir ağaç altında gölgelenen, sonra da onu terk edip giden bir yolcu gibiyim.”

Bu söz Peygamberimiz, Rehberimiz, Liderimiz ALLAH Rasulü Muhammed (asm)'a aittir.

Peki nereden geldik ve nereye gidiyoruz? Bunun cevabini da Rabbimiz insanlara vahiy yoluyla bildirmistir: Bizi yaratan, dünyaya gönderen ALLAH'tir ve biz ALLAH'a dönecegiz.

Islam davasina hizmet edenler, su ayeti cok iyi bilirler:
Ey iman edenler, eğer siz Allah'ın dinine yardım ederseniz, Allah da size yardım eder ve ayaklarınızı sabit kılar. (Muhammed Suresi 7. ayet)

Herkes sunu iyi bilmelidir: Dava ALLAH'in davasidir, ve bu yolda ALLAH'in yardimi yakindir. Bunu idrak eden her dava adami ayaklarini saglam basar, hedefine emin adimlarla yürür.

Ümmet-i Muhammed'in cok iyi tanidigi bir insandi Necmettin Erbakan hocamiz, ve uzun bir yolculugun ardindan aramizdan ayrilarak, yeni bir dünyaya gözlerini acmistir. Ölüm ile birlikte kapanan gözler, yeni dünyaya acilmistir ayni zamanda. Tüm hayati boyunca zalimlere karsi mücadele eden bu insan, son saatlerini bile yasadigi topraklarda kendini hizmete adamistir. Ne mutlu ona ki, inandigi dava ugruna son nefesine kadar calismistir, cabalamistir.

ALLAH rizasi icin bu örnek insanin hayatini arastirin ve okuyun. Ben eminim, herkes su sonuca varacaktir:

Calsimak, cok calismak, ve daha iyisini yapabilmek, elimizden geldigi kadar, ama hic durmadan hedefe dogru emin adimlarla yürümek.

Hedefi soran varsa onu da söyleyelim yeri gelmisken:
“Yaşanabilir bir Türkiye”, “Yeniden büyük Türkiye”, “Yeni bir Dünya”

Hep birlikte el ele vermenin zamani geldi...

Seni ALLAH icin seviyoruz hocam. Rabbim cennetinde komsu eyleye. AMiN

Aziz Yoldaşım

Mukaddime 'Oku, Anla ve Yaz!'  - Peki, nasıl okuyayım? Nasıl anlayayım? Nasıl yazayım? 'Yaratan Rabb’inin adıyla Oku, y aratan R...