1. Dezember 2005

Dua

BISMILLAH

Sensin ALLAH
Her yerde SEN varsin
SEN bana hayat verdin
SEN bana sonsuz güzellikler gösteriyorsun
Gözümle baktigim her yerde SENI görüyorum ALLAHIM
Aldigim her nefeste SENI hissediyorum
Her kalp atisinda SANA bir adim daha yaklasiyorum
Beni sahipsiz birakma Ey Rabbim
Ben SENsiz hicbirseyim
SENsiz yalnizim
SENsiz öksüzüm
Bana verdigin nimetlere yeterince sükür edemiyorum, affet beni
Benim en büyük zenginligim SENSIN
Ben SENsiz yok olurum
SEN olmasan ben ben olamazdim
Ben SENsiz var olamazdim
Ya Rabbi bana yasama gücü ver
Son kalp atislarim SENIN zikrin olsun
Ruhumu teslim ederken sadece SENI anayim, sadece SENI dileyeyim
Simdi ben buradayim, biraz sonra nerede olacagimi SEN daha iyi bilirsin
Cünkü SEN her seyi daha iyi bilirsin
Her seyi en iyi bilen SENSIN.

Sana olan Sevgimizi Dua eyle, sözlerimizi Dua eyle. Koru bizleri ey Rabbim, her türlü kazalardan ve belalardan koru bizi ALLAHIM. Bizlere, zor günlerimizde bol bol sabir etmemizde yardimci ol.
SAGLIK ver, islerimizin basinda olalim
SAGLIK ver, sana kulluk icin calisalim,
SAGLIK ver, insanlara seni anlatalim,
Afiyet ver, gücümüzü toplayalim,
Afiyet ver, enerjimizi senin icin harcayalim,
Afiyet ver, yarinlara seninle kosalim,
Huzur ver, sana hic durmadan ibadet edelim
Huzur ver, senin sevgine sarilalim,
Huzur ver, dualar edelim,
Nasil ki, havaya ve suya ihtiyacimiz var
SANA ihtiyacimiz var
Sen bizim herseyimizsin
Senden geldik, ve mutlaka sana döndürülecegiz
Biz aciz kullarina kucak acan sensin
Ellerimizi birakma
Biz sana muhtaciz...
Sensin ALLAH

Aziz Yoldaşım

Mukaddime 'Oku, Anla ve Yaz!'  - Peki, nasıl okuyayım? Nasıl anlayayım? Nasıl yazayım? 'Yaratan Rabb’inin adıyla Oku, y aratan R...