29. Dezember 2010

Mamoş öldü

Bir Islami Hareketin lideri oğlunun şehadetini canlı olarak katıldığı bir televizyon programında öğrenmişti. Haber verildiğinde, kendisine yakışır bir vakarla karşılayarak "Hep beraber savaşıyor, hep beraber şehid düşüyor, hep beraber kurban veriyoruz" dedi.  

Daha sonra yaptığı açıklamada ise:  " Ben Allah'ın verdiği bu yüce nimete şükrediyorum. O, ailemden bir şehid seçerek bizi ikram edilenlerden kıldı. Beni ve ailemi tüm mübarek şehid ailelerinin üyelerinden kabul etti.

Şehid ailelerini ziyaret ettiğimde şehid eşi, şehid babası, şehid annesi ve şehid çocuklarının önünde utanıyor, başımı öne eğiyordum ve eğmeye devam edecektim. Ancak Allaha hamdolsunki beni ve ailemi, şehid aileleri ile eşit kıldı. Artık yüzlerine bakabileceğim" dedi.

Kurtlar Vadisi Pusu'da Memati'nin Mamos'u katledildi üzüldük, nice Mamos'lar Filistin'de, Lübnan'da, Cecenistan'da, Irak'ta, Afganistan'da, Pakistan'da kahpece katlediliyor, bunun kadar üzülüyor muyuz? Mamos bana bu davaya kurban verdigimiz o minik kardeslerimizi ve en ön cephede savasan mücahitlerimizi hatirlatti. Onlarin ahlari tutacak ve ALLAH'in Muntakim ismi tecelli edecek insaALLAH.

Aziz Yoldaşım

Mukaddime 'Oku, Anla ve Yaz!'  - Peki, nasıl okuyayım? Nasıl anlayayım? Nasıl yazayım? 'Yaratan Rabb’inin adıyla Oku, y aratan R...