16. Juni 2006

Tevekkül - 1

Bismillahirrahmanirrahim
Hamd alemlerin Rabbi olan ALLAHa mahsustur
Salat ve Selam O'nun Habibi, Rasulü, Peygamber Efendimiz Hazreti Muhammed Mustafa (sav)'in üzerine olsun

Es-selamu aleyküm ve rahmetullahi ve berekatuhu

Bir sene önce duygu ve düsüncelerimi kagit üzerine döktügüm siralarda her güne bir DUA ekleyerek (Senai Demirci hocam ALLAH sizden razi olsun) yazilarimi süslemeye basladim ve yazdigim yazilarimi Blogger araciligi ile hem aileme, hem dostlarima hem de Ümmet-i Muhammed'e sunmaya calistim. Ilmi arastirmaya agirlik verdim, her türlü Islami web sitelerini gezip az da olsa birseyler aktardim. Her bir yazi bir DUA olsun istedim ve DUAlarimin kabulu icin Alemlerin Rabbine siginiyorum. Ne güzel bir din ISLAM. Ne kadar güzel insanlar MÜSLÜMANLAR.

Hayatin icerisinde cok tecrübeler yasiyor insanoglu. Yasadigimiz her tecrübe öyle ya da böyle bir ders mahiyetindedir diye düsünüyorum. Dersin konusu ise bence hep ayni...ALLAH (cc). Rabbimiz bu dersleri basari ile gecmeyi nasip etsin Ümmet-i Muhammed'e insaALLAH.

Sevdaliyim Alemlerin Rabbine
Sevdaliyim O'nun Habibine
Sevdaliyim Ümmet-i Muhammed'e

BISMILLAH
ALLAH (cc) bana kâfidir. ALLAH'a tevekkül ettim. ALLAH'a dayanmaktan başka kudret ve kuvvet yoktur. AMIN

...velhamdulillahiRabbilalemin

Aziz Yoldaşım

Mukaddime 'Oku, Anla ve Yaz!'  - Peki, nasıl okuyayım? Nasıl anlayayım? Nasıl yazayım? 'Yaratan Rabb’inin adıyla Oku, y aratan R...